vineri, 15 mai 2009

O prinţesă în rochiţă roşie

Sâmbăta trecută am fost la botezul fetiţei prietenului meu bun, Sorin – un moment emoţionant, care mi-a stors câteva lacrimi, deşi nu le-a văzut nimeni, însă la botezuri plâng mai abitir decât la nunţi. Iar la petrecerea de după, asta mică a fost absolut delicioasă, un copil vesel, şi tonic, şi simpatic, o prinţesă în rochiţă roşie, care a flirtat cu toată lumea, a dansat în braţele tuturor celor care au invitat-o, a râs, a gângurit, a plâns câte un pic, doar din când în când, aşa, ca să nu uităm noi că dumneaei e totuşi un bebe, nu numai o domnişoară cochetă şi prietenoasă.

Vă invit s-o admiraţi pe Andreea Alexandra Iuliana !



3 comentarii:

Andreea Alexandra Iuliana spunea...

... şi ce mai gânguream în somn când mami şi tati m-au trezit . Şi ce mărăită eram când m-au apropiat de calculator . Ce surpriză . Mă simţeam eu un pic vedetă , dar nu spuneam nimănui . Dar acum e publică treaba . SUNT VEDETĂ .
Mulţumesc frumos pentru surpriza făcută . A fost o plăcere pentru mine să fiu inconjurată de persoane cărora le-am simţit dragostea faţă de mine la fiecare secundă . Iar faţă de ele zâmbetul si voia mea buna a fost doar o infimă manifestare a ceea ce simţeam de fapt . RESPECT !
Mulţumesc Alina ... un mic zâmbet şi mulţi pupici .

florentinamurgoci spunea...

Intr-adevar in poze vad o mica printesa imbracata intr-o rochita rosie ce o prinde de minune!Fericire,sanatate,tot binele din lume ii doresc puiului de om Andreea Alexandra Iuliana!

Anonim spunea...

Ooooo...ce fetita frumoasa! As fi spus ''ce printesa frumoasa'' dar imi suna a pleonasm, pt ca pt mine toate printesele sunt frumoase. De abia astept sa o tin si eu in brate si sa ma joc cu ea.
Sorin e un tata fericit, se vede din fotografii. Si se asorteaza de minune cu bebe, amandoi la rosu!Sa va traiasca printesa si sa va bucurati de ea!
Mona Kh