miercuri, 16 martie 2011

Iar plec...


V-am spus de când m-am întors că pun la cale un proiect nou, de suflet - cum altfel? - şi iată că proiectul s-a materializat: gazada blogului meu va fi, de azi înainte,cafeneaua de life-style boncafe.ro
Veţi găsi pe Homepage link către noua mea pagină virtuală şi, pe aceeaşi platformă de bloguri, le veţi descoperi pe colegele şi prietenele mele Luminiţa Iliescu, Cora Manole şi pe nimeni alta decât actriţa Nuami Dinescu, un om absolut special, cu nişte poveşti de viaţă extraordinare!
Vă invit, aşadar, să ma citiţi şi să le citiţi, să ne comentaţi, să ne contraziceţi, ce mai, să vă simţiţi ca în cafeneaua voastră preferată!
Şi când vă plictisiţi de noi puteţi arunca un ochi şi pe site, căci veţi găsi şi acolo informaţii utile şi interesante.

Probabil unii vor întreba: şi iar laşi vraişte pe aici? Eu mi-am propus să nu-mi părăsesc din nou casa asta făcută cu mâinile, cuvintele şi sufletul eu... dar numai lenea mea va decide! :)
Oricum, oriunde scriu sunt tot eu, mă iau mereu cu mine, nu ştiu cum se face, deşi uneori m-aş pune în lesă, undeva, să stau şi eu liniştită! :)

Acestea fiind spuse, cafegii sau nu, eu va invit la o cafea. Fac cinste!

2 comentarii:

dana spunea...

Alina, sper sa revii in casa ta de-aici. Te voi vizita si in cafeneaua ta.
Imi place cafeaua. O beau fara zahar, fara lapte. O beau pe indelete, o savurez. Imi fac timp pentru asta. Mult succes iti doresc! La cit mai multe discutii constructive. La cit mai multe intilniri!

Anonim spunea...

Eu am sa te urmez oriunde si te voi citi mereu cu placere si cu interes.Ii doresc viata lunga blogului tau indiferent de site-ul care ii va fi gazda.
Pe curand, Mona